2018 Marketers

Stay awake – Take a break
Gold

Lilli Hakanpää, Paulig

Maria Sojakka, Paulig

"Idea ja insight oli hiottu kirkkaaksi. Brief on selkeä, hyvin rakennettu ja jättää kumppaneiden luovalle suunnittelulle tilan. Brändin ja briefin välille rakennettu vahva yhteys vakuutti tuomarit. Tämä työ on juuri sitä mitä etsimme Marketers –sarjassa – selkeä ykkönen."
Literally good
Silver

Kaisa Kivioja, Cloetta Suomi Oy

Eemeli Lahtinen, Cloetta Suomi Oy

"Vahva insight ja selkeä brief. Tiimi toimi hyvin yhteen ja esiintyminen oli todella luontevaa. Kaiken kaikkiaan kova kakkonen."
Two things I won’t change. One is Hesari.
Bronze

Tiina Lempinen, Unilever Finland

Hilla Carpén, Unilever Finland

"Tässä työssä tuote oli otettu hienosti mukaan. Linkitys yrityksen tavoitteiseen ja KPI:t nostettiin selkeästi esiin. Kattauksen viimeisteli energinen ja osaava tiimi. "

MERIT

#CHECKTHESOURCE, Jonna Salonen, Unilever ja Susanna Silvander, DNA
Kiinnostava lähestymistapa, kohderyhmän sielunmaiseman ymmärtäminen ja erinomainen esitys olivat tämän työn vahvuuksia. Tekijätiimi oli myös rohkeasti lähtenyt muuttamaan konkreettista tuotetta.

Unilever Finland
Yritys on jo vuosia innostanut nuoria osaajiaan osallistumaan Young Lions Finlandiin. Näin suuri määrä kisaajia yhdestä yrityksestä kertoo myös yrityskulttuurista: ymmärryksestä markkinoinnin strategiseen merkitykseen, halusta haastaa työntekijöitä kehittymään ja ylittämään itsensä – ja uskomaan ideoiden voimaan.