Stay awake – Take a break
Lilli Hakanpää, Paulig
Maria Sojakka, Paulig
Lilli Hakanpää, Paulig
Maria Sojakka, Paulig
Kaisa Kivioja, Cloetta Suomi Oy
Eemeli Lahtinen, Cloetta Suomi Oy
Tiina Lempinen, Unilever Finland
Hilla Carpén, Unilever Finland
MERIT
#CHECKTHESOURCE, Jonna Salonen, Unilever ja Susanna Silvander, DNA
Kiinnostava lähestymistapa, kohderyhmän sielunmaiseman ymmärtäminen ja erinomainen esitys olivat tämän työn vahvuuksia. Tekijätiimi oli myös rohkeasti lähtenyt muuttamaan konkreettista tuotetta.
Unilever Finland
Yritys on jo vuosia innostanut nuoria osaajiaan osallistumaan Young Lions Finlandiin. Näin suuri määrä kisaajia yhdestä yrityksestä kertoo myös yrityskulttuurista: ymmärryksestä markkinoinnin strategiseen merkitykseen, halusta haastaa työntekijöitä kehittymään ja ylittämään itsensä – ja uskomaan ideoiden voimaan.