2016 Media

ONE CONNECTION COUNTS
Gold

Joonas Imeläinen, Carat Finland
Sebastian Örn, Vizeum Finland

"Tässä työssä on aidosti innovatiivinen mediaidea. Työ herätti tunteita ja presentaatio oli vakuuttava. Yksinkertaisesti paras."
Class of 2017
Silver

Laura Leskelä, Frankly Partners
Janne Jaalivaara, Frankly Partners

"Hyvä, konkreettinen kampanjaidea, mutta muuten vahvasta kokonaisuudesta puuttui mediasuunnitelma. Vakuuttava ja herättävä esitys."

MERIT

#MyNumbers, Wilma Inkinen ja Mette Åströn, Dagmar
Tässä työssä oli paljon potentiaalia vielä isompaan, jopa voittajaksi, koska idea on vahva. Työstä kuitenkin puuttui mediastrategia ja -suunnitelma.

 

Meet The Outsiders, Janna Timonen ja Anssi Saresvuo, Carat
Ainoa työ, jossa oli lähdetty liikkeelle positiivisuuden kautta. Työ on perusteltu, yhtenäinen, kokonaisuutena vahva ja se on viety loppuun asti eli ammattimaista perustyötä. Innovatiivisuus jäi kuitenkin uupumaan.