2016 Marketers

HELL’S GRILL
Gold

Reetta Noukka, Unilever
Tommi-Juhani Jokinen, Unilever

"Työ on innovatiivinen ja skaalattava – jatkuvuus on mietitty loppuun asti. Esitys innosti tuomariston ja tiimi oli vakuuttava. Selkeästi ykkönen."
PURE GOOD!
Silver

Kaisa Kivioja, Cloetta Finland
Leeni Hämäläinen, Danone Finland

"Hienosti otettu tuote mukaan – selkeä näkyvä juttu retailissa. Työssä on löydetty aidosti yhteinen arvopohja. Päälle vielä erittäin hyvät presentoijat."

MERIT

Recruiting golfers to caddie young people, Hanni Tyry ja Sebastian Solomon, GoGolf
Työssä on erittäin hyvä kohderyhmälöydös ja ideana simppeli. Työ jäi kuitenkin kesken ja paljon jäi uupumaan. Presentointiin lisäharjoitusta.